Forum https://igrzyskasmiercitrylogia.fora.pl Strona Główna

Rozgrywka
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum https://igrzyskasmiercitrylogia.fora.pl Strona Główna -> Główne menu / Archiwum / Kartoteka / Archiwum / Interaktywne Igrzyska Śmierci
Autor Wiadomość
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Nie 20:01, 02 Wrz 2012    Temat postu: Rozgrywka

Tablica wyników
(Przedstawia Wasze punkty, umiejętności i ekwipunek (którego jeszcze nie macie), czyli Wasz aktualny status. Będzie aktualizowana po każdej rundzie. Taki paseczek możecie sobie wkleić w sygnaturkę, jeśli chcecie. ;)
A, i prosiłabym o sprawdzenie danych, zwłaszcza umiejętności, bo mogłam pomieszać.)



























Mapa



Drodzy Trybuci i Trybutki!
Mam zaszczyt (i radochę) przedstawić Wam oficjalną mapę 2. Interaktywnych Igrzysk Śmierci! Tegoroczna arena kryje w sobie wiele pułapek i zagadek, groźnych stworzeń i tajemniczych roślin. Na samym środku, w otoczonej górami dolinie, znajduje się Róg Obfitości. Północną część mapy przecina rzeka, wpadająca do słodkowodnego jeziorka. Powyżej niej znajdziecie opuszczoną wioskę, do której jedyna droga prowadzi przez most – chyba, że potraficie pływać. Wioska jest kryjówką zarówno dla różnorakiego ekwipunku, jak i dla dzikich zwierząt, dlatego przebywając w niej, będziecie musieli zachować ostrożność. Na północny zachód od gór, rozpościera się pole wysokich traw, z których wystaje tajemnicze, samotne drzewo, owiane wieloma legendami. Po przeprawie przez łąki, traficie na pustynię, na której według opowieści ukryto cenny skarb. Jest to jednak miejsce niebezpieczne, pełne ruchomych piasków i fatamorgan. Wybierając się tam, nie zapomnijcie o zapasie wody. Na południowo wschodnim skraju areny rozlewa się słone morze, na płyciźnie którego spoczywa wrak statku. Wejście do niego może sprowadzić na Was zarówno szczęście, jak i zgubę. Powyżej znajdują się, otoczone zdradliwymi bagnami, ruiny samotnej wieży. Czemu służą za schronienie? To już będziecie musieli odkryć sami.
Wesołych Głodowych Igrzysk i Niech Los Zawsze Wam Sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashe dnia Pią 18:02, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Pon 0:00, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Panie i Panowie! 2. Interaktywne Igrzyska Śmierci uważam za otwarte!

TURA 1.
(3 września, godz. 00.00 - 4 września, godz. 00.00)


Opis tury
Waszym zadaniem jest wybrać pole wokół Rogu Obfitości (E5, F5, G5, E6, G6, E7, E8 lub E9), na które trybut udaje się w poszukiwaniu początkowego ekwipunku. Na każdym z pól znajduje się pięć zestawów, z których każdy składa się z: jednej sztuki broni, jednej sztuki odzieży oraz plecaka z nieznaną zawartością. Zestawy ponumerowane są cyframi rzymskimi od I do V. W wiadomości przesyłacie mi więc numer pola oraz numer zestawu (np. pole F5, zestaw III), po czym stajecie się właścicielami danych rzeczy. Na jednym polu może jednocześnie znaleźć się nie więcej niż pięciu trybutów. W razie gdy dwoje lub więcej trybutów wybierze ten sam zestaw, poproszę jednego z nich o zmianę (nie ma znaczenia którego, i tak nie wiecie, co jest w poszczególnych zestawach).
Na wiadomości czekam do jutra do północy. O północy ogłoszę kolejną turę i napiszę, co kto ‘wylosował’.
Na arenie znajdują się: 2 włócznie, 2 trójzęby, 3 miecze, 4 łuki ze strzałami, 5 zestawów z zatrutymi strzałkami, 5 krótkich mieczy, 6 proc, 6 sztyletów, 7 zestawów noży do rzucania, 15 skórzanych kurtek, 14 par ochronnych spodni, 6 par skórzanych rękawic, 5 par skórzanych butów oraz 40 plecaków z różną zawartością. Początkowo wszystkie przedmioty rozrzucone są wokół Rogu. Po 1. turze te, które nie zostaną zabrane, zostaną ukryte w różnych miejscach areny.
Jeden trybut może mieć na sobie jednocześnie: 2 sztuki broni, 2 sztuki odzieży oraz plecak, do którego może włożyć wodę, lekarstwa, pożywienie i przedmioty ułatwiające przetrwanie. Sojusznicy mogą wymieniać się ekwipunkiem między sobą.
Dodatkowo przegłosowaliście okres ochronny. Na dzień dzisiejszy trwa on 3 tury, chyba że wynik głosowania jeszcze się zmieni.
Jeśli ktoś z Was chce zmienić jeszcze umiejętność, to teraz jest na to ostatnia chwila.
Niech los zawsze Wam sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Wto 0:00, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 1.
(dzisiaj wyjątkowo krótkie i nieciekawe, bo za wiele się nie działo; później będę pisać krótką notkę do każdego trybuta - co u niego słychać, ale tak, żeby nie zdradzić jego pozycji, umiejętności, sojuszy ani broni)

Broń i odzież zdobyte przez trybutów:
Alice Stone - sztylet, skórzana kurtka.
Collin Foutley - zestaw zatrutych strzałek, para spodni ochronnych.
Aria Blackwood - zestaw zatrutych strzałek, skórzana kurtka.
Teak Ohmell - łuk i strzały, para skórzanych butów.
Ian Marsden - miecz, para skórzanych rękawic.
Elena Destroy - proca, skórzana kurtka.
Ethan Saymonnis - krótki miecz, skórzana kurtka.
Alex Anderson - włócznia, para skórzanych rękawic.
Chuck Williams - krótki miecz, para spodni ochronnych.
Amaranta Volish - proca, para spodni ochronnych.
Christopher Evans - proca, para spodni ochronnych.
Daisy Redmayne - krótki miecz, skórzana kurtka.
Matthew Williams - zestaw noży do rzucania, para spodni ochronnych.
Vera Marshand - włócznia, para skórzanych rękawic.
Jair Joel - trójząb, para skórzanych butów.
Nekori Ayagama - sztylet, para spodni ochronnych.
Elle Cruners - zestaw noży do rzucania, skórzana kurtka.
James Lewis - zestaw noży do rzucania, para spodni ochronnych.
Yvonne Lockte - zestaw zatrutych strzałek, para spodni ochronnych.
Garet Conner - zestaw noży do rzucania, skórzana kurtka.
Ashley Stevenberg - krótki miecz, para spodni ochronnych.
Chris Stevenberg - trójząb, para skórzanych butów.
Aleksandra Gola - proca, para spodni ochronnych.

Dodatkowo spod Rogu Obfitości zabrano: 32 butelki z wodą, 7 opakowań suszonych owoców, 6 opakowań suszonej wołowiny, 14 paczek krakersów, 10 zestawów bandaży, 5 butelek lekarstw, 10 pudełek zapałek i 7 kamizelek wodoodpornych.

Pozostałe zapasy zostały rozproszone po mapie.

Przypominam, że nadal nie dostałam informacji odnośnie 1. tury od Słoik. Ponieważ na razie nic ważnego się nie dzieje, zaczekam jeszcze na nie, ale dla trybutów, którzy są nieaktywni 3 tury z rzędu (bez wcześniejszego usprawiedliwienia - rozumiem, że czasami macie wyjazdy, problemy z internetem itp.) przygotowałam specjalny przycisk z napisem 'wysadź w powietrze'.


Dodatkowe informacje:
1. Tak jak zasugerowaliście, broń i odzież jest jawna tylko na starcie. Wszelkie wymiany i nowe zdobycze nie będą ogłaszane.
2. Przegłosowaliście trwający 3 tury okres ochronny, walki zaczynamy więc od 4. tury.
3. W sobotę chciałabym przeprowadzić pierwsze zadanie dodatkowe. Do zdobycia będzie plecak z żywnością i 10 Punktów Umiejętności. Więcej info dam trochę bliżej tej daty.

TURA 2.
(Pierwsza część: 4 września, godz. 00.00 - 4 września, godz. 21.00
Druga część: 4 września, godz. 22.00 - 5 września, godz. 21.00)


Opis tury
W części pierwszej wysyłacie mi numer pola, na który chcecie się udać.
Część druga, to wymiana informacji między mną, a Wami. Dałam na to tak długi okres czasu, ponieważ w przypadku niektórych pól, konieczne będzie wymienienie kilku wiadomości. W tej części możecie użyć umiejętności, zapolować, uzupełnić wodę, zjeść posiłek, zawrzeć sojusz z trybutem na tym samym polu oraz oczywiście przejść przez atrakcje, które dla Was przyszykowałam. ^^
O 22.00 dodam podsumowanie tury oraz opis kolejnej.


Niech los zawsze Wam sprzyja!


Długość poszczególnych części tury w kolejnych rundach może się zmienić - na razie chcę sprawdzić, jak to wszystko będzie szło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashe dnia Wto 19:09, 04 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Wto 19:32, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Małe info odnośnie 'przygód' na mapie - tak, żebyście się nie zdziwili niektórymi rzeczami. :D

1. Większość pól wymaga tylko jednej Waszej decyzji do podjęcia. Zazwyczaj jest to wybór drzwi, budynku, czy drogi, skutkujący znalezieniem czegoś/zaatakowaniem przez zwierzęta/nieszczęśliwym wypadkiem (zobaczycie, o czym mówię, po otrzymaniu pierwszych wiadomości).
2. Są też pola bardziej rozbudowane - w których po wybraniu np. jednych drzwi dostajecie do podjęcia kolejną decyzję, i kolejną (to Was zachęci do wielokrotnego odwiedzenia tego samego miejsca, żeby go dokładniej 'zwiedzić' :D).
3. Kiedy natrafiacie na dziwne rzeczy, np. 'drzwi zamknięte na cztery spusty', 'zamkniętą skrzynię' czy 'dziwne urządzenie, w którym czegoś brakuje' - to nie jest to tylko kolorowy opis. Na arenie w różnych miejscach oprócz broni i zwykłego ekwipunku ukryte są też przedmioty, mające na celu umożliwienie Wam wejście właśnie w takie dziwne miejsca - klucze, przedmioty o nietypowym kształcie, czy nawet - tabletki tlenowe do nurkowania (dobra, mam chorą wyobraźnię, ale chciałam urozmaicić :D). Te przedmioty nie 'znikają' kiedy któryś trybut je zabierze, po prostu są w stałych miejscach, żeby każdy z Was mógł pobawić się w poszukiwacza przygód. ^^

A teraz, jeśli ktoś zrozumiał to, co ja wyżej napisałam, to gratuluję. Muszę wybrać się na jakieś warsztaty logicznego pisania. Damn. Pozostaje mi mieć nadzieję, że ogarniecie, co miałam na myśli, grając. xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Śro 20:36, 05 Wrz 2012    Temat postu:

Zostało jeszcze pół godziny do zakończenia tury, ale...

Podsumowanie tury 2.

Chociaż obyło się bez ofiar śmiertelnych, nie wiało nudą. Plotki głoszą, że pewna przedstawicielka płci pięknej znalazła złoty kluczyk o niewiadomym przeznaczeniu. Z kolei jeden z trybutów wszedł w posiadanie jego większego i starszego odpowiednika. Czy otworzą im drogę do zwycięstwa? Jeden z zawodników znalazł całkiem przyzwoite zapasy, przeszukując opuszczoną chatkę, a pewna rudowłosa zawodniczka przekonała się, że nawet w niepozornej kępce krzaków można wejść w posiadanie cennego artefaktu. Kilkoro z Was zobaczyło na własnej skórze, jak groźne potrafią być ciernie, wściekłe mrówki czy ukryte w łóżku karaluchy. Aż trójka natrafiła na ciekawe przedmioty, wpadając do strumienia. W końcu woda to źródło życia, prawda? Z kolei jeden z graczy otworzył nieodpowiednie drzwi i wygrał darmowy jogging z dzikimi psami. Śliczna brunetka poćwiczyła wspinanie się po drzewach, ale oprócz kilku drzazg, wzbogaciła się także o karteczkę z tajemniczymi współrzędnymi. Z ręki innego trybuta ucierpiało parę wiewiórek, dzięki czemu zdobył pierwsze na arenie Punkty Umiejętności, a uroczy rudzielec nacisnął odpowiednią dźwignię i odszedł z plecakiem cięższym o kilka jabłek. Tyle szczęścia nie miała za to długowłosa szatynka, która przekonała się, jak bolesny może być upadek z drzewa. Z drugiej strony, uniknęła tym samym dużo gorszego losu. Wygląda na to, że Wielka Siostra okazała się tym razem łaskawa, ale pamiętajcie, że kobieta zmienną jest, a okres ochronny trwa jeszcze tylko jedną turę. ]:->

OSOBY, KTÓRE NADAL NIE WYSŁAŁY MI ODPOWIEDZI, PROSZONE SĄ O JAK NAJSZYBSZE NADROBIENIE ZALEGŁOŚCI!

TURA 3.
(Pierwsza część: 5 września, godz. 21.00 - 6 września, godz. 21.00
Druga część: 6 września, godz. 22.00 - 7 września, godz. 21.00)


Opis tury
Ta tura działa tak samo, jak poprzednia. Wykorzystajcie ją dobrze, bo to ostatnia runda, w której obowiązuje okres ochronny. ;>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashe dnia Śro 21:11, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Pią 21:56, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 3.

W oddali słychać armatni wystrzał. To Ray Garraty zakończył swoją przygodę z Igrzyskami.
(a tak na poważnie, to zaległe podsumowanie dodam później lub jutro, bo nie mam weny xD)

TURA 4.
(Pierwsza część: 7 września 22.00 - 8 września 21.00
Druga część: 8 września 22.00 - 11 września 21.00)


Druga część czwartej tury będzie wyjątkowo dłuższa, ponieważ w poniedziałek piszę poprawkę egzaminu z geodezji i muszę chociaż stworzyć pozory, że się na nią uczę, dlatego mogę nie mieć czasu ogarnąć Was wszystkich na czas. Oczywiście może się zdarzyć tak, że zdążę - wtedy po prostu zaczniemy kolejną turę wcześniej - ale chciałam uprzedzić na zaś.

Opis tury
Pierwsza część tury wygląda tak samo, jak poprzednie. Wysyłacie mi wiadomość ze współrzędnymi, na które się udajecie. Zmiany następują w drugiej części, w sytuacji, gdy dwoje lub więcej trybutów nie będących w sojuszu, zatrzyma się na jednym polu. Wtedy ten, który trafił na nie ostatni, musi zadecydować, czy chce zaatakować czy ratować się ucieczką. Oczywiście możecie też zrywać sojusze. ;>
Przypominam też, że okres ochronny dobiegł końca, więc... let's get the party started.

A tak w ogóle to zaktualizowałam Wam paski stanu - posprawdzajcie, czy się zgadzają i w razie czego upominać się! Bo chociaż staram się wszystko ogarnąć, zdarza się, że coś pokręcę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Pon 21:08, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 4.

Achh... Ta tura była drogą przez mękę. Głównie z mojej winy, bo moje wrodzone bałaganiarstwo spowodowało to, że wymieszałam wszystko ze sobą... Ale do rzeczy. Już się ogarnęłam.

Czwarta tura obyła się bez walk - chociaż mogło dojść do takowych. Trybuci woleli jednak ratować się ucieczką, a ich przeciwnicy jakoś nie wykazywali chęci do pościgu. Trudno, Miss Gamemaker znajdzie jakiś sposób, żeby zachęcić Was do bitwy. ;>
Dla niektórych runda była wyjątkowo pomyślna - wpadło kilka ciepłych koców i pierwsze egzemplarze noktowizorów. Przydadzą się, spokojna głowa. Znaleziono też trochę sztuk broni i pożywienia. Nie wszystkim jednak się poszczęściło. Głoskułki, gończe osy, dzikie psy i wilki miały sporo roboty na arenie. Większości udało się wyjść bez większego szwanku, ale zabawa dopiero się rozkręca.

W związku z trudnościami, które wynikły z wymienianych już powodów, wasza Wielka Siostra ma dla Was niespodziankę. Wszyscy trybuci dostają dodatkowe 10 Punktów Umiejętności. Potraktujcie to jako przeprosiny. ;>


TURA 5.
(Pierwsza część: 10 września 21.00 - 11 września 21.00
Druga część: 11 września 22.00 - 12 września 21.00)


Opis tury
Tym razem szykuję Wam kilka niespodzianek.
Pierwsza to taka, że rozpoczynam swój pionierski minikataklizm. Przez całą 5. turę na arenie zapanowują arktyczne mrozy. Zawodnicy bez ciepłych koców porządnie zmarzną - za każde przebyte pole tracą 5 Punktów Zdrowia. Więc kto tego jeszcze nie zrobił, niech lepiej szybko załatwi sobie cieplutki kocyk. ^^

Drugą niespodzianką jest pierwsze na IIŚ zadanie specjalne. Co prawda takie bardzo 'mini' - ale od czegoś trzeba zacząć.
Pod spodem umieszczam trzy kwestie zaczerpnięte z 'Igrzysk Śmierci'. Waszym zadaniem jest odgadnięcie kto i do kogo to powiedział, oraz w jakich okolicznościach. Wygrywa dziesięć osób, które nadeślą poprawne odpowiedzi jutro (tj. 11 września) jak najbliżej godziny 21.00 (ale nie wcześniej niż 21.00). Nagrodą jest 10 Punktów Umiejętności oraz wybrany prezent od Sponsora.


Kwestia 1:
- Jeśli mam jechać do Kapitolu, to chcę ładnie wyglądać. Dziwisz się?

Kwestia 2:
- Bierz, co chcesz. Teraz mam łuk i strzały, więc łatwo upoluję więcej. Do tego mogę zastawiać wnyki. Pokażę ci, jak to się robi.

Kwestia 3:
- Co oni im zrobili? To chyba niemożliwe... Czy to ich prawdziwe oczy?

Miłej zabawy i niech los zawsze Wam sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Wto 23:31, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Zwycięzcy pierwszego zadania specjalnego:

1. Aurelia
2. dominique
3. Flowa
4. EmilyS.
5. Grant
6. Everlark
7. Roksanka
8. Fantagiro
9. Frightening
10. Maggie McKinley

Gratuluję! :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Śro 20:57, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 5.

W oddali grzmi armatni wystrzał. To Collin Foutley, zawodowiec z 1. Dystryktu, padł ofiarą zbyt cienkiego lodu na rzece. Wcześniej jednak zdążył oddać swój ekwipunek sojusznikom.

W innych częściach areny także wiele się działo. Omal nie doszło do pierwszej walki, trybutowi jednak udało się uciec. Druga wciąż pozostaje nierozstrzygnięta, gdyż żaden z trojga trybutów, którzy znaleźli się na jednym polu, nie może zdecydować się na konkretne działanie.

Inni zawodnicy również nie próżnowali. Wielu z nich trafiło na siedziby głoskułek i os gończych, jednak znaleźli się również i tacy, którzy - postępując pozornie wbrew wszelkiej logice - zyskali nowe szanse na zwycięstwo. Plotki głoszą, że ktoś z nich wszedł w posiadanie bardzo rzadkiej i potężnej broni...


TURA 6.
(Pierwsza część: 12 września 22.00 - 13 września 21.00
Druga część: 13 września 22.00 - 14 września 21.00)


Opis tury
W tej turze, oprócz normalnych ruchów, przygotowałam dla Was drugie zadanie specjalne, tym razem trochę inne. Wykorzystałam Wasze pomysły z 'rozmów' i tak powstał zlepek wszystkich. Waszym zadaniem (oczywiście dla osób chętnych) będzie stworzenie opowiadania, grafiki i/lub rysunku, związanego z IIŚ. Temat jest szeroki, dlatego zdaję się na Waszą kreatywność. Zadanie występuje w trzech kategoriach:

1. Rysunek (wykonany kredkami, pastelami, farbami, ołówkiem - wszystko jedno; na kartce formatu a4).
2. Opowiadanie (nie za długie, bardziej miniaturka; około 500 - 2000 słów, ale to granice umowne - jak ktoś napisze 2500 to też nic się nie stanie).
3. Grafika (wykonana na komputerze, w dowolnym programie graficznym, dowolnej wielkości).

Dwie najlepsze prace z każdej kategorii zostaną nagrodzone możliwością wyboru dodatkowej, dowolnej umiejętności.
Prace wysyłacie mi na pw lub na e-maila: [link widoczny dla zalogowanych]
Macie czas do zakończenia tury, czyli do piątku, 14 września, do godziny 21.00. Zwycięzców wybierze wskazane przeze mnie jury (xD), wybrane spośród najaktywniejszych użytkowników forum.

Dodatkowo wprowadzam pewną zmianę. Od tej tury, każdy trybut ma prawo maksymalnie 3 razy zrezygnować z walki (dotyczy to rezygnacji z ataku, nie z pościgu). Wszyscy zaczynają od zera, nawet jeśli już zdarzyło im się uciec.

Niech los zawsze Wam sprzyja!


(paski zostaną zaktualizowane dzisiaj w późnych godzinach wieczornych)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashe dnia Śro 20:58, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Pią 21:13, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Okej, przepraszam Was, ale dopóki tabletki przeciwbólowe nie zaczną działać, to nie będę w stanie napisać ani linijki podsumowania, więc... dodam je po prostu później.

TURA 7.
(Pierwsza część: 14 września 22.00 - 15 września 21.00
Druga część: 15 września 22.00 - 16 września 21.00)


Opis tury
Odpalamy plagę nr 8 - brak zwierzyny. W tej turze nie zapolujecie. ;>
Dodatkowo, jeśli ktoś ma ochotę zdobyć dodatkowe Punkty Umiejętności, zapraszam na pola B2, D9 i J5. Może przy okazji uda się Wam powalczyć w końcu. ;>


Niech los zawsze Wam sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Nie 21:49, 16 Wrz 2012    Temat postu:

MAŁE OGŁOSZENIE
(piszę tu, bo tutaj może każdy przeczyta)

Jeśli komuś wiszę COKOLWIEK, proszę niech napisze do mnie na pw, razem z informacją, gdzie stoimy z turą.

Ósmą zacznę jutro (przepraszam, przepraszam, przepraszam!), bo chciałam wyjść na zero ze wszystkimi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Pon 18:55, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 7.

To, że w 7. rundzie zabrakło zwierzyny, nie oznacza, że wszyscy zrezygnowali z polowania. Dwie piękne sojuszniczki urządziły sobie obławę na samotnego trybuta i mało brakowało, a usłyszelibyśmy armatni huk.
Dosyć dużym zainteresowaniem (choć i tak nie tak dużym, jak przypuszczałam) cieszyły się pola specjalne. Myślę, że zawodnicy, którzy postanowili się tam udać, nie żałują wycieczki.
Jedna z trybutek odkryła cenny skarb pod jedną z obluzowanych desek podłogowych, a inna urządziła sobie podwodną wyprawę i wróciła bogatsza o cenne punkty.
Bardzo aktywne w tej turze okazały się głoskułki, dlatego w kolejnej niektórzy mogą poruszać się dosyć powoli.


TURA 8.
(Pierwsza część: 17 września 19.00 - 18 września 21.00
Druga część: 18 września 22.00 - 19 września 21.00)


Opis tury
Na arenę wracają zwierzęta, zapanowują na niej jednak egipskie ciemności - powiedzcie dzień dobry pladze nr 1 - Mrokowi. Trybuci bez noktowizorów i latarek mogą poruszać się maksymalnie o dwa pola naraz - dotyczy to również ucieczek.
Pola specjalne w tej turze to: J8, B6 i F2, więc jeśli macie ochotę zdobyć dodatkowe nagrody - wiecie, gdzie się udać.


Przypominam też, że na nadsyłanie prac w ramach II Zadania Specjalnego macie czas do jutra, do godziny 22.00. Tych, którzy już to zrobili, proszę o sprawdzenie, czy figurują na listach w tym temacie.

Wesołych Głodowych Igrzysk i niech los zawsze Wam sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Czw 16:49, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 8.

Z każdą kolejną rundą jesteście coraz bardziej skorzy do walki. W turze ósmej, mimo panującego wszędzie Mroku, dwoje sojuszników postanowiło rozprawić się z jednym z zawodników. Ten co prawda uciekł, ale zdążył wcześniej trochę oberwać. Z kolei w innej części mapy doszło do spotkania dwóch pięknych trybutek, ale wygląda na to, że skończy się ono rozejmem.
Plotki głoszą, że na arenie coraz częściej pojawiają się kremy z filtrem. To może być zwiastun kolejnej katastrofy, także jeśli macie w zanadrzu wolny prezent od sponsora, chyba warto się uzbroić przeciwko mogącym nadejść w każdej chwili upałom.
Ze zdziwieniem stwierdzam też, że prawie wszyscy gracze zignorowali pola specjalne. Chcecie więcej niespodzianek, hm? Dostaniecie je. ;)


TURA 9.
(Pierwsza część: 20 września 17.00 - 21 września 21.00
Druga część: 21 września 22.00 - 22 września 21.00)


Opis tury
Dziewiąta tura obędzie się bez kataklizmów, ale Miss Gamemaker przygotowała dla Was inną niespodziankę.
W trakcie trwania rundy, na polach F6, K1 oraz A11, będą znajdować się Kule Życzeń. Trybut, który zdobył Kulę, może wybrać sobie jedną rzecz, którą chce dostać - bez ograniczeń 'wartościowych': może to być pożywienie, dowolny rodzaj broni, odzież, umiejętność, lekarstwa, słowem - wszystko, czego można sobie zapragnąć. Dodatkowo, w tej turze nie ma ograniczenia na ilość pól, którą można przejść - żeby każdy z Was miał szansę dotrzeć do jednego ze specjalnych pól. Jeśli 'walkę o pole' wygra sojusz (przypominam, że jeden sojusz może liczyć maksymalnie 3 osoby), to Kule dostają wszyscy trybuci w danym sojuszu.


Paski statusu zostaną zaktualizowane dzisiaj wieczorem.
Wyniki II Zadania Specjalnego podam w niedzielę wieczorem.

Wesołych Głodowych Igrzysk i Niech Los Zawsze Wam Sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashe dnia Czw 16:50, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Pią 12:51, 21 Wrz 2012    Temat postu:

Uaktualniłam paski stanu. Przez kilka godzin niektórym może jeszcze wyświetlać stare, ale odświeżenie strony powinno pomóc.

Przypominam o regularnym piciu i jedzeniu! Bo niektórym Punkty Pragnienia zeszły już do zera i lecą im Punkty Zdrowia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashe
Przywódca Rebeliantów
Przywódca Rebeliantów


Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 3512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Katniss

PostWysłany: Sob 20:30, 22 Wrz 2012    Temat postu:

Podsumowanie tury 9.

Cóż, o tej turze na pewno nie można powiedzieć, że przebiegła bez emocji.
Najciekawiej było rzecz jasna na polach specjalnych. Pod Rogiem Obfitości doszło do spotkania dwóch (trzech?) sojuszy. Jedna z trybutek zdecydowanie przysporzyła sobie wrogów, nie można stwierdzić jednak, że źle na tym wyszła. Bitwa rozstrzygnęła się pod Samotnym Drzewem. O zwycięstwie zdecydowała przewaga liczebna, i trójka zawodników wzbogaciła się o Kule Życzeń oraz sporo Punktów Umiejętności.
Na ruchomych wydmach też było interesująco. Trzyosobowy sojusz dopadł samotną trybutkę, która z tego spotkania ledwo uszła z życiem, ratując się umiejętnością specjalną.
O szczęściu mogą natomiast mówić dwie trybutki, które wybrały pole specjalne w głębi lasu - jak się okazuje, były jedynymi, które się na to zdecydowały, więc zdobycie nagrody nie kosztowało ich ani trochę wysiłku.
Gracze, którzy zdecydowali się zignorować pola specjalne, też nie mieli powodów do narzekań. Kilkoro z nich urozmaiciło swój ekwipunek, przysporzyło sobie punktów czy wykorzystało okazję i pozwiedzało arenę.


TURA 10.
(Pierwsza część: 22 września 21.00 - 23 września 21.00
Druga część: 23 września 22.00 - 24 września 21.00)


Opis tury
W tej rundzie mocniej przygrzewamy - słońce zaczyna niemiłosiernie palić. Zbiorniki wodne wysychają, lepiej więc jest mieć trochę wody w plecaku. Co więcej, zawodnicy bez chłodzącego kremu z filtrem tracą jednorazowo 20 Punktów Pragnienia (bez względu na liczbę przebytych pól) oraz mogą przesunąć się maksymalnie o dwa pola.

Jak pewnie wiecie, powitaliśmy dzisiaj astronomiczną jesień. Z tej okazji, mam dla Was Jesienną Loterię, w której będziecie mogli wygrać cenne nagrody do Waszego ekwipunku. Zasady są proste.

Na arenę trafiają żetony, w postaci drewnianych, owalnych krążków. Będą ukryte wszędzie - w korze na pniach drzew, w trawie, zeschniętych liściach, budynkach, stawach, i tak dalej. W jednej turze, będziecie mogli znaleźć od 1 do 5 żetonów. Żetony te zbieracie, a następnie wymieniacie przy Rogu Obfitości na losy do loterii w następujący sposób:

3 żetony = los brązowy
5 żetonów = los srebrny
10 żetonów = los złoty


Kolory losów odpowiadają rzecz jasna ich wartości. Po wymianie żetonów na dany los, otrzymujecie numerek do losowania, a w podsumowaniu najbliższej tury umieszczam wszystkie otrzymane w danej turze numerki wraz z przedmiotem/umiejętnością itp., które mu odpowiadają.
Niżej zamieszczam listę rzeczy, które można wylosować za dany kolor losu.

Losy brązowe
1. Suszone owoce + suszona wołowina
2. Upieczony grzędownik
3. Dwie upieczone wiewiórki
4. 5 Punktów Umiejętności
5. Lekarstwo
6. Dwa jabłka
7. Zestaw bandaży
8. Kamizelka wodoodporna
9. Zapałki
10. Dwa opakowania krakersów

Losy srebrne
1. Dowolna umiejętność podstawowa
2. 10 Punktów Umiejętności
3. 15 Punktów Umiejętności
4. Zwiększenie maksymalnego poziomu Punktów Zdrowia o 10
5. Zwiększenie maksymalnego poziomu Punktów Pragnienia o 15
6. Zwiększenie maksymalnego poziomu Punktów Głodu o 15
7. Dowolny prezent od Sponsora
8. Wyleczenie zmian stanu
9. Dodatkowy ruch w turze
10. Czarne jagody

Losy złote
(Uwaga! Nagrody za losy złote występują tylko po jednej sztuce! Więc kto pierwszy, ten lepszy ;))
1. Złota włócznia - broń specjalna, posiada obrażenia podstawowe -22 PZ
2. Wzmacniana kurtka - zmniejsza obrażenia od innych trybutów o 8 PZ
3. Złoty łuk - broń specjalna, posiada obrażenia podstawowe -22 PZ
4. Wzmocnienie - umiejętność specjalna, zwiększa obrażenia zadawane przez trybuta o 10 PZ oraz jego obronę o 10 PZ na okres trwania jednej tury

5. Oszczędność - umiejętność podstawowa, zmniejsza spadek Punktów Głodu oraz Punktów Pragnienia o 2 za każde przebyte pole
6. Sidła - pozwalają na łapanie zwierzyny bez umiejętności 'łowiectwo' i 'zastawianie sideł'; u trybutów, którzy mają jedną z tych umiejętności, zwiększają liczbę złapanej zwierzyny; działa na każdy rodzaj zwierząt
7. Dowolna umiejętność specjalna (oprócz tych, które można dostać w Loterii)
8. Zwiększenie maksymalnego poziomu wszystkich stanów (PZ, PG, PP, PU) o 10
9. Zwiększenie maksymalnego poziomu stanów (30 punktów do dowolnego rozłożenia).
10. Daleki wzrok - umiejętność specjalna, zdradza pozycję wszystkich trybutów na mapie

Jesienna Loteria trwa od 10. tury do odwołania.

Zaktualizowałam paski stanów, ale na milion procent coś pokićkałam, więc je sprawdźcie. xD

Wesołych Głodowych Igrzysk i Niech Los Zawsze Wam Sprzyja!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashe dnia Pon 18:47, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum https://igrzyskasmiercitrylogia.fora.pl Strona Główna -> Główne menu / Archiwum / Kartoteka / Archiwum / Interaktywne Igrzyska Śmierci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin